Älgen till din tjänst

Då knäna känns svullna och gör ont kan jag i alla fall glädja mig åt att göra Älgen. Ja, jag kallar just det benviftet så. Har en annan som heter Renen men Älgen är min favorit. Den går att variera i vinklar och hastighet nästan i det oändliga.
 
Ja, man får inte göra sig uppställd. Knäna är helt fixerade i rörelsen så det gör inte ett dugg ont. 
Kan också glädja mig åt att vi inte har några trappor i huset. Yaaay! 
 
gif maker
 
Skulle vilja veta vad orsaken till ontet egentligen är. Kan det vara så att kroppen säger ifrån att jag inte tränat ordentligt på flera veckor? Eller är den bara dum och inte fungerar som den ska?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }