Avskalad paj

Älskar att komma hem från skolan eller gymmet då jag både är trött och hungrig och bara kasta i mig en färdig matlåda. Som idag, helt perfekt! Undertiden förbereder jag matlådemat för några dagar framåt.

 
Tänkte göra en paj men orkade inte göra en pajdeg. Så jag struntade i den. Sedan hade jag liksom inget att fylla den med heller... Haha! Så jag gjorde en paj utan pajdeg och utan fyllning. Kanske inte kan kalla det paj då den bara innehåller ägg, kvarg, fetaost, brysselkål, svarta bönor och massor med olika kryddor.


Hade för övrigt en klassis som verkligen inte var på topphumör idag på gymmet... Men då jag kom in som en sol, dum-log och utbrast "Åååh, vad roligt det här är" och fortsatte stråla trots hans beklagan botade jag hans dåliga humör. Eller mildrade det dåliga humöret en hel del i alla fall. Kul att man kan glädja någon med ett leende och positiva tankar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }