Ensidig kost

Igår fick jag i mig 5 ägg, två gröttallrikar, brysselkål, två bananer, två apelsiner, 1 äpple, två hårdbröd, havremjölk, keso och hallon.  
 
Det blev liksom ingen riktigt lagad mat. Men gott ändå! Det är ju som det där som är min favoritmat... 
 
Jag skulle nog klara mig rätt bra på bara ägg, curry, keso, hallon, frukt, broccoli/brysselkål, kvarg, havregryn och kanel. Det går ju lätt att komponera ihop frukost, mellanmål, lunch, middag och efterätt på dessa ingredienser. Fast det skulle ju bli roligare med en fetaost ibland också. 
 
Och kanske potatis, fisk, kyckling, linser, alla sorters grönsaker, fil, hårdbröd och bönor också. 
 
 
Och så nöööötteeeer! 
 


Men sen så, då klarar jag mig! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }