Kroppsontsmotgång

Less jag blir då jag inte kan göra som jag vill. Less, less, less... 
 
Har tränat jättelite den senaste månden, i princip ingenting alls faktiskt. Av olika anledningar. I onsdags blev det liksom min börja-om-nu-kör-jag-igång-seriöst-igen-träningsdag. Det blev ett rätt hyfsat bröst- och axelpass. I torsdags fick jag däremot ta mig till akuten. 
 
I fredags körde jag ett minipass på gymmet och det kändes bra. Kunde till och med stå på händer och andas normalt. I lördags var jag i gymmet igen för ett axelpass. Det gick så sjukt bra och var så grymt roligt! 
 
Idag var jag gympatränare som vanligt. Passade mina gymnaster på barren, men inte mer än vad jag gjort andra träningar. Nu ikväll kommer samma smärta som i torsdags. Suck. Inte lika mycket, men så pass mycket att det stör min tillvaro extremt.
 
Imorgon hade jag planerat ett morgon- och ett eftermiddagspass. Kände verkligen suget efter träning. Har dessutom en tävling med en kompis jag måste träna stenhårt till. 
 
Men då kroppen säger nej... Vad tusan! Varför kan den bara inte säga JA till träning och vara på samma linje som min vilja? 
 
 
Inget dubbelpass imorgon inte... Tappar suget direkt. Det går ju liksom inte att träna längre... 
 
Vill ju kunna hoppa, studsa och träna precis som jag vill... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }