Måste tänka om

Det känns så himla tråkigt då man tänkt ut en plan på hur man ska göra och sedan ändras en grej som man inte har kontroll över så att allt förstörs. 
 
Suck. 
 
Julia och jag hade ju planerat att åka till våra BAHASI-barn i augusti och sedan spendera september i Sydafrika med Gibson. Julia går ut skolan i juni och tanken var att jag skulle läsa en kurs på halvfart och distans i september.
 
MEEEN! Nu har de planerat om hela höstterminen så att den startar i september med en obligatorisk kurs på helfart och som inte går att få på distans. 
 
What to do!? 
 
Åh, hade ju tänkt boka resa nu i slutet av januari... Suck igen. 
 
 
Måste verkligen tänka om nu. Det här förstörde ju verkligen allt. Har ju sett fram emot den här resan hur länge som helst! Eller sedan jag kom hem förra gången i alla fall... 
 
 
Men har i alla fall börjat smida some business ideas with my best Malawian friends Gibson and Alumbeni. Haha! Tur att facebook finns för den internationella kommunikationen. Får se hur det går. Ingen av oss har tid och möjlighet att dra igång något nu. Om vår business kommer igång blir det tidigast om ca 10-30 år. Hihii... 
 
 

Avslutar med en bild på en av mina underbara småbröder.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }