Nattreseplaneraren

Kan inte somna utan sitter och läser på om Sydafrika för fullt. I augusti planerar Julia och jag att åka tillbaka till Malawi för tredje gången. Kommer bli hur bra som helst och jag längtar som en tok!

Men istället för att åka hem på en gång som vi gjorde sist tänker vi istället åka till Sydafrika och hälsa på bästaste Gibson. Åååh, kommer bli så fantastiskt bra det med!

 
Men det bästa är ändå tiden vi får i Malawi. Att träffa min familj igen kommer bli underbart. Och att träffa Alumbeni igen! Alltså, jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar... Det pirrar i magen, ögonen lyser, leendet når upp till öronen och jag får tårar i ögonen så fort jag tänker på att jag ska få träffa dem igen.

Och att träffa alla på BAHASI igen! Alltså guuud, jag vill vara där nu! Men på måndag, då ringer jag vår resebyrå vi alltid använt oss för att undersöka vad det finns för resor. Spännande!
 
 
Jag kan liksom inte leva i nuet då jag är här... Tänker bara på Malawi (och Gibson i Sydafrika) hela tiden.
Verkligen hela tiden.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }