Oohlalaa!

Superduperkvällsglad! Klarade nämligen förra terminens sista tenta! Wiiihooo! Och så har jag äntligen tvättat mina kläder... Har lyckats missa tre tvättider senaste veckan. En missade jag med flit då jag tränade istället och de två andra sov jag bort...

Och bäst av allt: har varit på IKSU idag! Tog det mycket, mycket lugnt... Men ändå, jag var där! Igår fanns inga möjligheter till träning då jag hade ont, ont, ont och fick sova halvsittandes. Hahaa, så himla sjukt alltså! 



Har dock inte gjort handståendetestet idag... Så bra har jag inte varit. Men imorgon, då tror jag att jag fixar det helt utan smärta. Tjooho!
 
Och inte att förglömma: jag har ju varit Batwoman idag också! Bästa träningslinnet för tillfället.


 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }