Stoltaste storasystern

Jag skickade ju ett paket med posten till min rara Malawifamilj i julas. Det kom fram i fredags och igår postade min Malawimamma den här bilden på Facebook:


 
 
Såg bilden på en föreläsningen och efter det kunde jag inte koncentrera mig utan tittade bara på bilden... Då min Malawimamma sedan skrev att jag är deras syster höll jag på att avlida. Blev så fruktansvärt glad och fick tårar i ögonen. Att de ser mig som storasyster alltså... Jag dör snart i lycklighetsdöden! 
 
Ååh, mina småbröder... Saknar dem så! Saknar hela familjen, mina vänner och alla jag jobbat med. 
 
 
Det är så himla svårt att leva i nuet när det enda jag tänker på är Malawi och att jag vill vara där.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }