3 dagar i Umeå!

Gympa så klaaaart! Härligt då vi slipper släpa framoch plocka bort alla redskap varje träning. Men det är ju tyvärr bara i juni och juli den lyxen finns. Ge oss en gympa hall nu tack! 
 
 

Finmiddag! 


Passade på att flasha vitbenen på godispicknick utanför UxU-festivalen där vi lyssnade på Laleh.



Mitt godispicknicksällskap!


 
Grillmiddag med efterföljande handstående och sedan efterföljande spyattacker. "Råkade" nämligen äta en bit icke genomgrillad kyckling. Kände mig som ett fyllo på Allstar där jag grön i ansiktet gick till toaletten och spydde. Hade tur att ingen blev grinig då jag trängde mig i toakön... 

Så kan det gå! Men man kan ju inte tro att jag läst en kurs som heter Livsmedelssäkerhet. 
Det är ju inte första gången jag matförgiftar mig själv... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }