86-årig blogg- och instagramfotograf

Mina tisdagar har verkligen sett likadana ut de senaste veckorna. Jobb till 16.50, sedan massage en timma och efter det ett besök hos mormor. 

Idag lärde jag mormor ta kort med min smartphone. Det tog ett tag tills det blev en någorlunda bild, men till slut så. Men inte nöjde hon sig med en mobilbild inte, nä hon var tvungen dra fram sin antika kamera med filmrulle och ta en till handståendebild på mig. Filmrullekameran var tydligen mycket enklare. 

 
 
Mormors gräsmatta är alltid nyklippt och när jag kom hem till mig så såg det ut som en vildvuxen äng. Så det blev att dra fram gräsklipparen. Första gången jag klippte på säkert två år. Var tvungen ringa pappa för att få tips på hur jag skulle få igång den, hahaa! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }