Tuggummituggarn 2.0

Idag har jag tuggat mig igenom två tuggummipaket. På jobbet har jag bytt kontor (har intagit en kollegas rum som är på semester och hon har mycket skönare stol och har dessutom ett höj- och sänkbart skrivbord som jag gillar väldigt mycket) och där hittade jag en tuggummipåse igår. Förbrukade alla tuggummina i rasande fart...
 
Då jag senare handlade tänkte jag att det var lika bra att köpa två nya påsar så att hon får en liten bouns för att jag lånar rummet också. Men ja, då tuggade upp båda påsarna idag... Suck. Blir inte att köpa nya förrän hon kommer tillbaka. Ingen idé ju.



Annars så har jag kikat på badvatten och varit på massage. Massagen var mycket behövlig. 
 
Massören: Jag får nog ta lite extra tid för att mjuka upp den här tjocka korven (min vänstra stenhårda ryggfilé)
 
Sedan då hon frågade om det gjorde mycket ont, så kändes det knappt. Alltså, jag kände ju att hon masserade men kände ingen smärta alls. Hmm, börjar bli bekymrad om var min smärttröskel har tagit vägen. 
 
 
På jobbet:
Kollega: Går det bra om du kör bilen? För jag har fått huvudvärk.
Moa: Javisst!
Moa: Meen, jag har ju också huvudvärk... Alltså den där vanliga och så nu den här minihjärnskakningsvärken. Fast det gör inget. Jag är van och kopplar bort den.
Kollega: Ja just det, du är ju van... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }