Vad vore livet utan Power Grabs och varmluftsugn?

Idag har varit en mycket rolig dag! Kanske för att det blev två träningspass... 
 
Körde ett ryggpass innan jobbet. Jag kände mig konstigt nog svagare i latsdragen och starkare i chinsen än vanligt. Ahja. Höll ett rasande bra tempo, svetten rann och jag hade aldrig klarat av passet utan mina Power Grabs. De är verkligen mina bästa vänner i gymmet under ryggpassen! 

Efter jobbet blev det axlar vilket är roligaste passet för tillfället. Därför är det perfekt att lägga axlar som pass 2. För även om jag är trött, seg och drar mig för att ta mig till gymmet så tycker jag det är askul då jag kommer dit och börjar köra. Även axelpasset avverkades i ett bra tempo och svetten rann rätt bra där med. Att gymmet var bastuvarmt gjorde ju inte saken bättre.

 
Nöjd och glad sitter jag nu här och väntar på att resten av veckans potatisklyfor ska bli färdiga. Kommer bli ett rejält nederlag att komma tillbaka till en ugn utan varmluftsfunktion i Umeå i september. Suck. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }