Dygnet borde ha minst 30 timmar

Tiden är så knapp då man jobbar... Jag hinner bara träna, jobba och göra matlådor på dagarna så är det sedan dags att gå och sova igen.

Igår blev det ett axelpass på morgonen och fick för mig att de syntes lite extra tydligt direkt efter passet. Men det enda jag kan se är hur jag sned jag är. Ena axeln sitter ju högre än den andra. Suck. Måste få till det där på något sätt. 

 
 
Var tvungen kolla så att gympavigheten fortfarande sitter i också. Vill för allt i världen inte tappa den. En positiv grej med att träna på ett litet gym är att jag i stort sett får hela gymmet och omklädningsrummet för mig själv. Behöver inte tränga in alla saker i ett litet skåp då det är dags för duschning. 
 
 
 
/Hungriga tjejen som har tre matlådor (till vänster om ryggan) med sig till jobbet... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }