Nu har jag ingen klass längre

Igår hade vi avslutningsmiddag med klassen. Känns dock inte riktigt som ett avslut eftersom jag och flera andra kommer fortsätta till hösten. Maten var i alla fall supergod. Det bjöds bland annat på kantareller, löjrom, röding, ugnsbakade rotgrönsaker och isad melon.


Min klass och två "tänkare" på gräset...
 


Idag tog jag en promenad till Boxen och kikade lite på Fitness Five. Blir alltid lite sugen på att tävla då jag är och kikar. Men jag måste bli lite lättare först... Blir ju så tungt annars. Meeen, det finns inte på tapeten nu utan i så fall först nästa år. 

Bilderna är från Boxens instagram "boxenumea"


Då jag ändå var där passade jag på att gå in i gymmet för ett axelpass med lite mage och handstående. Kul kul!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }