Dagens outfit

 
Jag har i stort sett växt fast i dessa tights. Har i princip haft på mig dem non stop sedan i måndag. Kanske dags för ett byte imorgon ändå... 
 
Men det var perfekta klädvalet idag då jag bara snabbt skulle till skolan för att sedan gymma och sedan direkt till gympan. 
 
Måste dock börja mjuka upp min stela rygg ser jag. Nu hade jag visserligen bara vaknat och hunnit duscha så hade lite morgonstelhet kvar, men ändå... Skulle vilja kunna hålla i benet med båda händerna. 
 
 
Har inte fått ihop min lilla extrasäng sedan den korta sambotiden jag haft med min vän nu. Det är ju liksom perfekt att ha en landningsmatta mitt i rummet, problemet är bara att den tar en väldigt stor plats. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }