Det där svarta hålet i min mage alltså... What to do?

Det var kväll. Jag var inte ens hungrig. Jag hade ätit dagens måltider redan. Tänkte att jag kunde skämma bort mig med lite yoghurt och müsli (då jag hade det hemma för en gång skull). 

Det slutade inte lyckligt... 

Jag åt nämligen upp hela litern. Ja, den var oöppnad. Det var ytterst nära att jag tömde müslipaketet också. Lämnade ungefär en deciliter. 

 
Jag är helt galen i mjölkprodukter (förutom vanlig mjölk då). Det är därför jag väldigt sällan köper fil och yoghurt. Kesoinköpen försöker jag också begränsa. Förstår inte vad som är grejen med dessa mjölkprodukter, men det är sååå hiimla gott alltså.
 
Om kvarg och keso hade funnits att köpa i hinkar hade jag lätt gjort det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }