Djur är häftiga men mänskliga relationer är det bästa

Fastnade framför en film från Ngorongorokratern i Tanzania. Jag var där i mars 2011 men mina vänner Julia och Susanna. Ett häftigt ställe må jag säga... Det var som att köra omkring i en enoooorm djurpark utan stängsel. Under kateogirin Malawi - Afrika finns bilder från då jag och brudarna var där. 



Men det är inte turistattraktionerna jag saknar då jag tänker tillbaka på Afrika (främst Malawi) utan det är alla människor jag lärt känna.
 
Och känslan... Känslan av frihet och att kunna förändra människors liv till det bättre. Känslan av att hjälpa till. Känslan av att bidra till en bättre värld. 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }