Lyxutbildning med mjukglasslektioner

Läser om livsmedel i skolan just nu. Förra veckan labbade vi på olika livsmedel, bland annat mjukglass. Efter labben fick jag rengöra glassmaskinen och sedan sattes det in en ny glassladdning som vi fick äta av. 

Blev lite nervös ändå att mina klassisar skulle bli sjuka för då hade det ju varit mitt fel... 


 


Sedan så var ju jag den enda som inte åt av glassen, haha! Litade inte riktigt på min rengöring där.... Nä, men är inte så förtjust i mjukglass. Känns ju dumt att proppa i sig det då. Äter faktiskt hellre en omelett eller frukt. 
 
 
Men nu ska jag i väg och plugga med klassisarna på ett fik i stan. Så där lär det ju bli en hel del godsaker. Skulle gärna vilja äta fruktsallad med keso men jag tvivlar på att det finns i deras utbud. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }