Tightsanvändarens tightsliv

Mamma frågade vad jag önskar mig då jag fyller år om några veckor. Better bodies-tights var mitt självklara svar. 

Mamsen påstod dock att jag har tillräckligt många tights redan. Men då vet hon inte hur mitt tightsliv ser ut. Jag lever liksom i mina tights. 

Idag cyklade jag till skolan klädd så här: 


Skulle vara så kort stund i skolan och orkade inte ta på mig vanliga kläder då jag ändå ska till gympan sedan. 
 
I fredags tog jag på mig dubbla tights då jag cyklade till skolan. Pluggade några timmar och sedan fortsatte jag mot IKSU där jag tränade och då bara tog av mig "överdragstightsen". Supersmidigt. Sedan hem för att duscha och byta om till ett tredje tighspar. Skulle nämligen till en kompis och se film och vad är då inte skönare än ett par tights. 
 
Samma sak i lördags. Dubbla tighs i skolan under tentaplugget, sedan till träningen och sedan hem för att byta om och ta på mig kompismiddagstightsen
 
Och där tar liksom mina långa tights slut... Har några 3/4-långa, men det är för kallt för att gå utomhus med dem än. 
 
 
Ja, man måste visst motivera sina födelsedagsönskningar nu för tiden... 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha, ha!

2014-03-11 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }