Bananas are for monkeys

Imorse då jag laddade för ett benpass på bästa Boxen:
Trötta ögon men peppad och glad! 

Ändrade mig dock då jag kom till gymmet... Struntade i benen och planerade upp en bröst- och axelpass istället! Hihi, kanske dumt att skippa det jag egentligen behöver men satan i gatan vad kul det var med ett bröstpass. Bänkade för första gången på flera månader, kanske ett halvår till och med. 

Huuuur kuuuul som helst! Tyvärr hann jag inte med axlarna då jag körde längre än planerat och hade en tvättid som väntade. 


Hemma efter passet och gladade än gladast: 
 
Nu är det bara ladda om till axelpasset jag ska ta ikväll på IKSU! Yoohooo! Nice med två gym att välja mellan. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }