Fattiglapp

Blev så fundersam för några dagar sedan då jag såg en överföring på 2000 kr till mitt konto med meddelandet Fattiglapp

Tänkte så klart att det måste vara någon jag känner som har mitt kontonummer som fört över... Ringde de närmaste och frågade, men ingen hade gett mig pengar och det var ingen som kunde lista ut varifrån de kom. Alltså vem i hela världen skriver Fattiglapp som meddelande på överföringen? 


Idag ringde jag i alla fall banken för att kolla upp det där. Kvinnan jag pratade med fick sig ett gott skratt för det var tydligen jag själv som hade fört över pengarna. Från ett konto till ett annat. 

Herregud alltså! Så himla sjukt dåligt minne jag har! 

Ooopsi! 
 
 
Ahja, då behöver jag inte fundera på det mer... Lite kul är det ju att jag kallar mig själv fattiglapp utan att veta om det. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }