Handståendeskoj

Lekte lite handstående igår kväll... Skoj skoj! Innan hade jag varit på ett roligt men asjobbigt bröst- och axelpass. Var på gymmet 30 min innan min träningskamrat så passade på köra några magövningar, värma upp axlarna ordentligt och gå på händer. 

Han försöker ju alltid låtsas att han också kan stå och gå på händer. Igår hittade han mig inne på gymmet precis då jag gick mina 100 uppvärmningssteg. Såg honom i ögonvrån och hälsade (det känns bra att kunna prata samtidigt, släppa handståendefokuset och ändå ha balans) och fick då kommentarerna: "Du börjar bli duktig på det där nu", "Bra att du har tagit till dig av mina tips". Hahaa, allt för att det ska verka som om han också kan. 
 
 

Kände mig dock som en svag Batman idag. Men linnet ger ändå peppning måste jag säga. Då jag ser mig själv och Batmanmärket i spegeln känns det som om jag tar i liiite exta. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Bra spänn och snygga naglar :-)

2014-05-08 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }