Klänningsjakten pågår...

I förrgår var jag på stan i jakt efter en klänning. Behöver nämligen en klänning för vår avslutningsmiddag med klassen nästa vecka. 

Men jag lyckades inte så bra... Började min klänningsjakt på Stadium (kanske inte bästa valet av klänningsaffär) och där hittade jag hur mycket fint som helst förutom klänningar då. Gick ut därifrån med shorts, en tisha och en ny Adidashoodie. Hade gärna köpt ännu mer... 

 
Mjaa, det blev ju ingen klänning sen heller... Lyckat. Blir ett nytt försök imorgon. Skulle vara så himla skönt om man slapp den där coctailklänningen och kunde ha converse, jeans, linne och hoodie istället. Jaa, jag kan till och med tänka mig jeans istället för tights! Men klänning känns ju bara besvärligt... 
 
Varför kan det inte bara stå: "Kom som du är" i inbjudan? Hade varit så mycket enklare då. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }