Middagsbjudning

Bjöd bästa korridorsgrannarna på middag idag. Tacoinspirerat, men istället för köttfärs blev det kyckling, bönor och lök med massa fajitakrydda. Fick tummen upp för det!
 
Då vi ätit klart blev det en hel drös med sallad och kyckling över. Jag är väldigt duktig på att överdriva mängden mat. Så mina korregrannar sa: Ja Moa, nu får du äta sallad ett tag fram över... 

Meeen, då känner de inte riktigt mig till 100 procent. Kvällen slutade nu med att jag tog in salladsskålen till rummet och blandade runt den med tacosåsen och gräddfilen som också blev över. Galet gott alltså! Vräkte alltså i mig all sallad på en gång. Det de trodde skulle ta dagar gick på några minuter bara. 
 
 
Oj, det blev visst tomt... 
 
Fast kvällen är ju faktiskt inte slut och kycklingen blev ju rikigt mumsig ändå... Kanske blir en kycklingportion till för att fylla ut det svarta hålet en aning. 


Lite otajmat att min träningskompis har kommit på att vi ska vara i bra form sista maj. Hmm... Plus att han ska vara så himla serieös med "dietmat" och promenader medan jag svullar i mat och till och med fikade tidigare idag. Hahaa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }