Träningstöntarna på hugget!

Idag har varit en bättre dag än de vanliga bra dagarna. Började med ett roligt bröst- och axelpass på IKSU med min träningskamrat. Sedan åt jag godaste chokladgröten, duschade och bytte om till nya träningskläder och cyklade iväg för att titta på Toughest (en 8 km lång bana med 40 hinder). Jag hatar att gå omkring i jeans och känna sig begränsad ifall jag får ett infall att exemelvis göra en spagathandvolt. Därför valet till tights, linne och hoodie.  

Sedan hade vi i korren anordnat en liten grillning vilket var trevligt. Men så dök min träningskamrat upp och var redo för träning! Så då blev det lite gympaträning på gräset (så mitt klädval var perfekt) och sedan gick vi lös på starkemangrejer. Hahahaa, måste ha sett så himla sjukt ut då min kompis rullade upp stenen från skogen upp på gräsmattan. 


Rull med tung sten



Härifrån var det min tur att rulla den några meter
 


Sedan var det dags att skjuta en bänk över gräset
 
Fick verkligen adrenalin! Den var minsann ingen lätt sten och bänken vad himla tung den med. Då resten av gänget hade spelat klart kubb (vilket de roade sig med under tiden) och gick in för att festa bytte jag om till nya träningskläder och cyklade till IKSU. 
 
Hahahaaa! Kalla mig sjuk i huvudet men det var så himla kul! Hann bara med fyra övningar innan de stängde, men det räckte. Blev liksom bara ett litet extrapass för mina baksidor... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }