Upp och ner i Nya Zeeland

Kollade igenom lite bilder från Nya Zeeland, december-januari 2009/2010. Konstigt nog verkar jag inte ha varit i ett likadant gympaflow då som jag är nu. Mycket konstigt eftersom jag gjorde en liten comeback då jag kom hem och ställde upp i SM i maj 2010. 

Jag har verkligen inget minne av att jag stod på händer varje dag så som jag gör nu... Men några gympabilder blev det visst ändå (och det är ju de bilderna som är roligast att titta på): 

Sidvolt på stranden. Syns mycket tydligt vilket ben jag ska ta landningen på...



Ringhopp. Noll böj i den bröstryggen... Stelsomenpinne.se



Det älskade handståendet! 


Hopp och skutt! 
 
 
Flickis på stranden med slarvigt högerben
 
 
Spagathopp med snygga fötter och ett halvtaskigt knä (höger såklart)
 
 
Tänka sig att alla de här övningarna sitter i fortfarande. Lite mer ringrostiga är de kanske, men jag klarar helt klart av dem! Blev väldigt sugen på att träna lite gympa nu... Kanske hoppar in och kör några övningar med mina gymnaster ikväll. Wiiie! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }