Hotell Sara

För cirka en vecka sedan hoppade jag på tåget söderut och hamnade i Malmö. 150 mil längre söderut än där jag påbörjade min resa var det fortfarande kallt. Dessutom blåste det och jag förstod inte vad infödingarna sa. Jag bodde på Hotell Sara under min vistelse i staden. Utanför Hotell Sara växte det vindruvor och istället för att betala med pengar kastade man hästbajs. På toaletten fanns inget toalettpapper utan där använde man sig av hushållspapper med bästa möjliga uppsugningsförmåga.


Eftersom jag inte äger någon kamera längre och där med inga bilder från min resa har jag använt mig av min konstnärliga sida i Paintbrush. Jag har alltså försökt rita av korten jag tog.



Hotell Sara. Det är Sara som vinkar om nu någon skulle missa det.




Jag kastar hästbajs




En del av badrummet


Kommentarer
Postat av: Micke

Är det inte picasso som målat? :)

2009-11-03 @ 18:25:43
Postat av: Ingrid

Vad glad du verkar vara när du kastar hästbajs

2009-11-03 @ 21:27:43
Postat av: Moa

Ingrid: Javisst! ;b

2009-11-03 @ 21:52:51
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha nästa gång lovar hotell sara betydligt bättre standard ;P men jag tyckte betalningen var ganska rättvis. Men du glömde att du var tvungen att stå ut med monster katten Fredrik =)

2009-11-11 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }