En geologisk period eller en av Nobels fredspristagare?

Om ungefär en månad blir min familj med hund. En Pumi är det som gäller. En liten pojke som ska heta Trias eller Nelson.

Jag har som aldrig haft en liten valp. Vår första hund, Tito, hämtade vi senare än vad vi egentligen skulle göra. Dessutom var jag så liten att jag inte kommer ihåg det. Andra hunden, Julia, var fem månader då hon flyttade in hos oss. Så det ska bli spännande med valpen. Jag ska bunkra upp med strumpor för jag antar att jag kommer trampa i kiss några gånger.

Det är en Pumi på bilden, dock inte Trias/Nelson.


Men någon utav dessa ska nog bli vår Trias/Nelson.

Kommentarer
Postat av: Zuna Baluna

Stort GRATTIS. Eller ska vi hellre säga: Qvinnors list övergår männens förstånd. Segern är vår!

2010-04-05 @ 22:12:09
Postat av: Julia Lindgren

Vad roligt för er! Din mamma pratade så väl om den rasen på din födelsedag. Hoppas att allt går bra! :)

2010-04-06 @ 11:40:02
Postat av: Joel

Om det blir vovven med vitt på bröstet tycker jag att han ska heta Pastorn eller Pastor. Trias låter tråkigt! :)

2010-04-09 @ 10:18:52
Postat av: Moa

Joel: Det blir valpen som kommer bli svart och nu är Trias uteslutat och det lutar mot att det blir en Mio.

2010-04-12 @ 11:20:20
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }