Har jag fått så stora benmuskler?

Igår när jag cyklade till Konsum för ett sommarjobbsmöte kändes det ovanligt kallt på höger insida lår. Jag sneglade ner och såg att mina svarta favoritbrallor hade spruckit. En cirka fem centimeter lång reva cirka fem centimeter nedanför grenen. Gaah!

Jag har ganska många brallor i min garderob, men bara två som jag verkligen gillar och använder hela tiden. Förra veckan upptäckte jag att mina favoritbrallor nr 2 hade nötts sönder mellan låren och igår sprack som sagt det andra paret. Lyckat.

Vad ska jag ha på mig idag? Mina trasiga jeans eller mina trasiga jeans. Hm, jag tror jag tar de trasiga jeansen...

Dessa jeans går i alla fall fortfarande att använda...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är cykelsadeln som oftast är boven i dramat... Att cykla nöter byxor nanting...

2010-04-28 @ 11:43:52
Postat av: Moa

Jag som cyklar i stort sett varje dag... Suck.

2010-04-28 @ 14:35:17
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }