Senaste veckan...

...har jag varit på fest med min pojkvän och hans arbetskamrater,


åkt slalom i Kåbdalis,



laddat med dunderfrukost innan en flytt- och festdag.

Det dumma med festen var att jag inte var bjuden av personen som skulle ha den. En kompis till mig som skulle dit bjöd med mig. Jag var säker på att vi skulle till en gammal klasskompis. Det var först när jag kom dit och inte hittade henne som jag förstod att vi hamnat hon någon helt annan, dock med samma namn som min klasskompis. Vilket missförstånd. Där gick jag runt i lägenheten och letade efter festens grundare och så passerade jag henne flera gånger utan att veta om det. Men det gick bra ändå, i alla fall för mig.


Kommentarer
Postat av: Zuna Baluna

Fint med pojkar som kramas. Och fint med ungdomar som idkar kärlek och friluftsliv i Kåbdalis. Men du, vad har du på tallriken, förlåt att en nutritionsexpert frågar...?

2010-04-03 @ 20:37:07
Postat av: Moa

På tallriken har jag en gröt gjord på fiberhavregryn och rågflingor. Istället för sylt har jag en mosad banan på. Riktigt gott!

2010-04-04 @ 22:02:33
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }