Hej och hå!

Idag startade jag mitt nya projekt: Träna mer - ät bättre!
Jag började väldigt seriöst med att gå upp med tuppen och träna. Känner redan av träningsvärken i mage, baksida lår och rumpa. Ändå gjorde jag inte mycket magstyrka eftersom jag hade fantomsmärtor från blindtarmen.

På mat- och fikafronten går det mindre bra. Efter middagen fick jag en sådan sockerabstinens att jag nästan började skaka och fick svårt att tänka klart. Frysen är full med fika och vi har en stor godispåse. Godis och fika är strängeligen förbjudet för mig nu så jag greps av frustration och började skrapa lös rester från en parfait som runnit ut i frysboxen för några veckor sedan. Nu mår jag bättre.



Nu är det slut med svullandet. I alla fall för idag. Imorgon är det ju semlor som gäller...






Kommentarer
Postat av: Anders Isaksson

Tjohoo, låter som jag å mitt jordnötsberoende. Men du tränar ju iaf, de gör inte jag :-) Ha det

2010-02-16 @ 18:53:23
Postat av: Elin

En dags rehabilitering är bättre än ingen dag! man måste börja någonstans:)

2010-02-16 @ 23:28:05
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }