Moas önskelista 2010

Eftersom jag fyller år om lite mindre än två veckor tänkte jag att det kan vara smart om jag skriver in min önskelista här. Vissa skriver önskelistor innan julafton, själv så har jag en önskelista året om som ständigt uppdateras. Det är mer praktiskt så.

  • svart Haglöfsryggsäck
  • ekologiska och rättvisemärkta produkter (tex hudvård, choklad)
  • gångstavar
  • köksredskap (tex mixer, gryta, elvisp, skålar, slevar och allt möjligt som är bra att ha)
  • presentkort på Apoteket (om det går att köpa)
  • biocheckar
  • massage
  • presentkort på IKEA
  • presentkort på Indiska
  • presentkort på vad som helst
  • hudvårdsprodukter
  • bra böcker
  • en skiva med reggaemusik och/eller afrikansk musik
  • personvåg där man ser vikt, muskelmassa, vätska och fett
  • köksbord med fyra stolar
  • en soffa och/eller fåtöljer


Det är bara välja och vraka från listan! Jag tackar på förhand.



Tur- och returbiljett, Luleå-Auckland, skulle jag inte heller tacka nej till.


Kommentarer
Postat av: julia

Bra önskelista, hoppas att du får något av det! :)

2010-03-18 @ 17:16:34
URL: http://juliawilberts.blogg.se/
Postat av: Zuna Baluna

Har du skickat listan "off-web" till Hjördis?

2010-03-18 @ 19:49:29
Postat av: Moa

Zuna Baluna: Nej, det har jag inte gjort ännu men det ska göras snarast!

2010-03-18 @ 19:50:58
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }