Tvåveckorskris

Det är ett rent helvete att vara utan fika. Har klarat mig nu i två veckor. Första veckan var ganska svår medans andra veckan gick lätt. Nu är jag inne på vecka nummer tre och det bara vattnas i munnen på mig. Om jag inte ville vinna den här dumma tävlingen så mycket skulle jag springa till frysen och ta fram lussekatter, daimrutor, bärkakor, nötkaka och punschparfait. Frossa är vad jag skulle göra.

Hm. Det kanske ändå är bra att jag inte äter fika. För jag kan inte det här med att äta lagom. Om jag väl börjar så kan jag äta i all evighet.

Om jag klarade att rulla 59 chokladbollar utan att smaka ska jag klara det här också. Inget återfall här inte! Även om saliven rinner flödigt.




Kommentarer
Postat av: Micke

Haha ja kämpa på! Du kan ju inte förlora en tävling!! :) Tcker du har varit duktig så här långt iaf! Men jag har inget sug alls efter godis/bakelser!

2010-03-01 @ 20:30:04
Postat av: Josefin

Hahah det var massa godis! :)

2010-03-01 @ 20:53:48
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Zuna Baluna

Lås dörren, dra ned rullgardinen, och ta dig en god fika. Ingen behöver veta vad du har gjort, och jag skvallrar inte. Njut livet i lagom doser av allt. Ett fikalöst liv är lika tragiskt som ett hundlöst liv.

2010-03-02 @ 22:44:02
Postat av: Moa

Zuna Baluna: Nej, jag måste vinna den här tävlingen och då kan jag inte fuska. Mitt problem är att jag inte kan fika lagom... Det är allt eller inget.



Jag tror du måste ta en samtal med min mor och far angående hundar. Tänk vilket liv jag har just nu utan hund och utan fika.

2010-03-03 @ 14:22:09
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }