Virrhönor deluxe

I morgon åker Micke och jag till Stockholm och blir där över helgen vilket även innebär Mickes födelsedag. Jag köpte en present till honom för en vecka sedan som jag sen gömde i mitt rum för att han inte skulle hitta den. Idag tänkte jag ta fram den och packa ner den i väskan, men då hittade jag den inte!

Har fortfarande inte hittat paketet, men jag har dock inte sökt så mycket mer. Det är inte första gången det försvinner saker för mig...


Då mamma sedan skulle skjutsa mig till träningen hittade hon inte sin jacka. Hon kom hem från jobbet med jacka på, men då vi skulle åka var den borta. Vi sökte i alla rum och överallt, men ingen jacka. Husnycklarna var i jackan dessutom. Jag började skratta så jag nästan kissade på mig! Vi visste ju att den var någonstans i huset och hur kan man bara glömma vart man la den. Den kan ju inte bara försvinna... Hon fick i alla fall åka utan jacka.
Ja, jag vet då vem jag brås på i detta fall. Tyvärr.

Pappa hittade sedan jackan i en garderob som vi aldrig använder. Knas.


Virrhönorna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Om du lägger upp en bild på ditt rum, inser alla att det är svårt att hitta paket där. Det är som att leta en nål i en höstack.

2011-05-31 @ 22:34:45
Postat av: Moa

Pappa: HAHAHAA! Sant.

2011-06-01 @ 09:30:04
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }