Frukostmys

Jag hade frukostbesök på morgonen! Redan vid kl åtta dök min kompis Niklas upp och åt proteingröt med mig. Och så åt vi lite av den där korven jag köpte igår. Och så drack vi saft från Malawi. Och så pratade vi en hel del.

Det var trevligt, men jag glömde ta en bild på honom. Det blev bara en bild på mig och korven. Typiskt.

Nu är det plugg som gäller. Har redosivning på fredag och tenta på måndag. Gah. Har redan ställt in mig på att jag inte kommer klara tentan, men det skulle ju ändå vara skönt att klara den på en gång och inte behöva tänka på statistik mer. Så därför ska jag plugga nu.

Har förresten fått tillbaka förra tentan och den klarade jag. Tycker dock att en lärare var snål med poäng, borde haft 1-2 poäng mer. Men i och för sig så spelar det ju ingen roll eftersom jag klarade den ändå.

Kommentarer
Postat av: Sussi

och när blir jag bjuden på den älskade malawi-saften???????????? Visst är det pineapple? :D

2011-11-03 @ 13:40:33
Postat av: Moa

Yes, det är pineapple! Jag ska bjuda dig på saft och fika, jag lovar! Nästa vecka kanske.. Har tenta på måndag så det blir att pluggggaaa hela helgen.

2011-11-03 @ 17:33:20
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }