Labbråtta

Nu är två kemilaborationen gjorda och det känns skönt att ha dem avklade. Vet dock inte om de har blivit godkända då vi inte fått rapporterna rättade än. Ena laborationen gjorde vi idag och där gjorde min grupp fel... Så fel att vi inte kunde göra färdigt labben. Så irriterande! Men jag hoppas vi blir godkända i alla fall för rapporten tyckte jag blev riktigt bra.

Det gäller att vara utrustad med rock och skyddsglasögonen. Egentligen handskar också, men det hade jag visste inte då bilden togs.

Ett av våra provrör

Våra uträckningar.


Det är sjukt kul att skriva med whiteboardpenna, nästan så kul att jag vill sadla om till lärare. För lärare får ju skriva hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha, ha

2011-11-24 @ 15:44:09
Postat av: Moa

Morsan: Är det inte därför du blev lärare? För att skriva med whiteboardpenna..? Jag trodde i alla fall att det var största anledning till val av yrket. Fast det fanns kanske inte whiteboard på den tiden...

2011-11-24 @ 15:52:31
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Micke

Haha :D

2011-11-24 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }