Och jag som aldrig svär...

Cancer är ju helt sjukt. Kolla in den här videon. 
 
 
Läs mer här
 
Nu är det tyvärr så att cancern vann över Junior. Helt galet sjukt. Cancer är verkligen inget att leka med och jag blir så JÄVLA FÖRBANNAD på att folk går runt och röker när de vet om att det är cancerframkallande. Helt ofattbart. Nu hade detta inget att göra med Junior som verkar vara en oerhört förståndig person. Blir så fruktansvärt arg bara. Hur kul tror de att cancer är och hur kul är det för de anhöriga? 
 
Varför vill man förkorta sitt liv? Varför vill man höja risken att få cancer? Förstår man inte vad cancer är och hur farligt det är med rökning? 
 
Har skrivit ett tidigare inlägg om cancer här
 
Cancerfondens hemsida står det att 4 000 dör i cancer på grund av rökning varje år. Det är fler liv än trafikolyckor, narkotika och självmord skördar tillsammans. Cirka 200 dödsfall beräknas varje år bero på passiv rökning vilket är ungefär lika många som dör av trafikolyckor. 
 
Någon rökare kan ju gärna förklara detta obegripliga betende för mig. För jag kan i min vildaste fantasi inte förstå. Inte alls. 
 
 
Åh, jag blir så ledsen... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }