Around the world

Idag har det känts som om jag är från hela världen. Alltså, med tanke på sakerna jag har på mig.

Armbandet är från Tahiti men jag fick det i Nya Zeeland, sjalen från Zanzibar, Afrikakontinenten runt halsen från Malawi och ringen har Norrbottenblomman på sig.


Byxorna är ärvda och skorna är vanliga Converse.



Första dagen med Converse för övrigt. Hej och hå, snart är det sommar!



En gång när jag var liten och tränade gymnastik var det en tränare som tyckte att jag och min träningskompis såg ut som kråkor då vi körde barr. Nu när jag ser den här bilden kan jag förstå vad han menar.






Kommentarer
Postat av: Evelina

tjoomooooooooaaaa! Undrade bara vilken adress du har?



kramkram

2012-03-16 @ 09:08:06
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/
Postat av: Moa

Evve: Jasså... Mailar på FB :)

2012-03-16 @ 10:58:08
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Erica

haha, ja jag tror minsann han hade rätt ;)

2012-03-22 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }