Godmorgon kvällen!

Efter tre timmars sömn mellan kl 15 och och 18 så kanske jag ska orka gå ut i köket och äta lite middag för att sedan göra en tidig kväll efter Skavlan.

Är inte sjuk eller så, bara sjukt trött. Har sovit lite de senaste nätterna och bara varit lite ällmänt virrig. I onsdags fick jag låna en GI (kampsprotsdräkt) av en vän och sen åkte jag och handlade. Hade dräkten i en kasse i cykelkorgen och maten i ryggsäcken. Det var bara det att potatisen inte rymdes i ryggan så jag satte potatispåsen under GI-påsen i cykelkorgen (den rymdes inte i eller ovanpå).

Då jag kom hem tog jag kassen och gick upp till mig. Tänkte inte på att potatisen låg kvar där i botten av cykelkorgen. Dagen efter, igår alltså, gick jag till skolan och tillbaka hem igen. På kvällen då jag tog cykeln till gympan upptäckte jag potatispåsen... Orkade inte springa upp med den då så potatisen fick följa med till gympaträningen och sen även till IKSU.

Det är ju inte första gången något liknande händer. Jag och cykelkorgen alltså.
Men fryst potatis, blir den väldigt mjölig eller vad? Nu spelar det nog ingen roll eftersom jag tänkt göra mos av potäterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }