Respekt för solen

Vilken påskhelg!
Innan påsk skrev jag om den perfekta påsken: "Den perfekta påsken för mig skulle innefatta fint väder, god mat, morgonpromenad varje morgon innan frukost, lite lätt rehabstyrka efter frukost, mycket frukt, skidåkning, skridskoåkning, inget godis över huvudtaget, inga påskbakelser, inga marsipanfigurer och inte ens en födelsedagstårta"
 
Det blev nästan precis så, det var bara skridskoåkningen som saknades. Men det fanns ingen is att åka på så det var praktiskt omöjligt.

 
 
picasion

Smorde faktiskt in vitfejset i solskyddsfaktor 30 eftersom det var så mycket sol. Om jag kan bränna mig en mulen sommardag borde jag kunna bränna mig en solig påskdag. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helon

Haha, i fredags smörjde jag in mej i solskyddsfaktor 10. Hjälpte föga! I lördags blev det 20, hjälpte inte speciellt mkt heller.. Sen så höll jag mej i skuggan :b

2013-04-02 @ 14:07:53
Postat av: Moa

Skönt att höra att jag inte är ensam med solkänslighetsproblemet! ;)

2013-04-03 @ 11:39:26
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }