Trappträning

Då jag är på besök hos brorsan och inte är lat och tar hissen får jag mig bra vardagsmotion. Han bor nämligen på sjätte våningen. Grymt bra ben- och rumpträning. 

Bra träning för mitt stackars flås också om jag höjer tempot lite. 
 
 
Snart börjar väl mamma börja gråta... För det enda jag tänker på är träning och mat. Sömn också, men det är jag sämre på att genomföra. 
 
Men jag måste klargöra lite här att jag bara tränar för att jag tycker det är roligt och för att jag mår bra av det. Det är ju inte så att jag bara tränar för att jag känner att jag måste träna av olika anledningar. Jag tvingar mig ju inte till att gå ut att springa till exempel. Nä, usch. Håller bara på med det som är roligt.
 
Eller i och för sig så ska jag troligtvis springa lite idag efter gympasset, men bara korta intervaller i fyra minuter för att få flåsa lite. Man får inte glömma att även hjärtat är en viktig muskel att träna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }