Fitnessfestivalen

Tillbaka i Umeå. Var en miljöbov och flög fram och tillbaka till Göteborg... På hemvägen fantiserade jag att jag satt i planet till Malawi istället för till Umeå. Blev så himla glad och pirrig i magen! Mjaa, tills jag kom på mig själv att det inte var sant... Suck. 

Hade varit så underbart fantatiskt kuuuul! 

Helgen har i alla fall varit bra. Jag har tjockat mig igenom den med naturgodis, pepparkakor, lussekatter, muffin, choklad etc. Passade kanske inte riktigt att jag fick på Fitnessfestivalen... Borde ha gått till glad-i-mat-mässan istället. 
 
 
Såg bland annat Roddy Benjaminsson (Hero) på mässan
 
 
Men imorgon är det måndag. Ny vecka, ny månad, nya tag. Precis som det alltid brukar låta. Hmm, tror ändå jag skippar träningen och tar sovmorgon. Blir alltid extra lat då jag inte har tränat på några dagar och tappat rutinen... 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

men wow!! :D blev du inte starstruck?????? snacka om biff alltså..

2013-12-02 @ 20:49:54
Postat av: Moa

Jessica: Ja rätt biffig... Haha! Om jag hade varit där ifjol hade jag lätt blivit starstruck då jag var helt galen i två personer. Men just nu har jag liksom ingen idol på den fronten...

2013-12-03 @ 15:50:12
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }