Inte så dumt med städvecka alltid

Städade korridoren idag och då jag dammsög soffan fann jag en tia! Korridorssoffan kan verkligen vara som en liten skattkista ibland. Någon städvecka har jag hittat cheeseballs, någon annan smulor, kapsyler, popcorn och jag har till och med hittat en chokladkalender där en gång. Det ni! 

 
Tio kronor rikare cyklade jag sedan till ICA för att handla broccoli, morötter, keso, ägg, kvarg, äpplen, mjölk, müsli, svarta bönor och knäckebröd för 150 kr. Logiskt och intressant. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Hej,Moa!Du som läser om miljö,har du testat Slagnäs strutsfarms produkter? Hon håller på att framställa nya produkter utan lukt.Läs gärna på nätet.

2013-02-25 @ 21:14:22
Postat av: Moa

Tack för tipset! Har kikat in hemsidan nu och det verkar ju hur bra som helst :)

2013-02-25 @ 22:18:10
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }