Nu har jag pennor till tentan på fredag!

Idag på universitetet så var det Uniaden (en företagsmässa) och jag lyckades samla ihop allt detta:
En spork, två reflexer, ett äpple, ett lösfinger till pekskärmar (hänger på äpplet), en t-shirt, 8 pennor och ett päron som jag hunnit äta upp. Men det bästa av allt var att jag tog inte en enda godis! Najs.
 
Hann även med att få lite information från olika företag och kanske lite inspiration till sommarjobb!
 
Dagens bästa är ändå att vi hade redovisningar idag, men alla skulle inte hinna så vi fick dra lott och jag slapp! Fast dagens allra bästa är ändå att Malawiresan är bokad och betald! Wiiihoo!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Underbart att du har bokat!!! Hur länge ska ni vara iväg? :)

2013-01-31 @ 10:06:51
Postat av: Moa

Vi kommer vara i Malawi i cirka tre veckor! Inte länge alls, men bättre än ingenting :)

2013-01-31 @ 18:52:57
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }