Längtar till måndag

Sista middagen i Umeå för den här terminen fick bli kyckling. Stekte kyckling och sparris och i en av de hemåkna grannarnas kylskåp hittade jag matlagningsgrädde och en smaksatt philadelfiaost som jag kokade ihop med kycklingen. Hittade även en paprika i en av kylarna. Det blev gott det. 



Blev en ganska liten portion för att vara jag, men det var för att jag var rvungen spara mig till glassen jag köpte tidigare. Cyklade enkomt till ICA för att handla något sliskigt. Då jag gick runt där var jag inte alls sugen på något sött utan suktade efter apelsinerna på fruktavdelningen, men jag beslutade mig för en glass ändå. Bara för att. Herregud alltså...
 
 
Men jag tror min plan har fungerat för nu är jag inte ett dugg sötsugen längre. Och jag kan inte rekommendera B&J-glassarna. Såå goda är det ändå inte så att de är värda pengarna. 

Längtar till måndag då jag ska få ett stopp på Svullo... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helon

Det är därför du tog halfbaked, phish food is the shit! ;)

2013-06-09 @ 16:05:11
Postat av: Moa

Haha! Men phis food tycker jag nästan också är lite för slisksöt.. ;b

2013-06-11 @ 21:15:13
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }