Jordnötssmörsberoendet slog till idag

Jag förstår inte vad äggen har emot mig... Skulle steka ett till middag och så ploppade det ut två gulor igen. Suck. 




Till middag blev det i alla fall stekt ägg, fetaost, galiamelon och jordnötssmör till att börja med. 


Efter den här portionen fyllde jag tallriken med frysta hallon, mangobitar och ännu mer jordnötssmör. Tömde burken och nu ska inte köpa någon mer, kan ju inte hålla mig ifrån den... 

Och nej, jag kokar inte hallonen innan jag äter dem för att undvika Hepatit A. I'm living on the edge, höhö... 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Att du vågar beror kanske på att du är vaccinerad mot Hepatit À och B....

2013-05-19 @ 22:17:04
Postat av: Moa

Morsan: Avslöja mig nu inte! Nä, men jag är faktiskt osäker på om jag tog alla tre vaccinationssprutorna. Hmm, hittar inte det där gula vaccinationskortet heller så jag kan dubbelkolla...

2013-05-20 @ 15:16:42
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }