När längtan blir för mycket...

Jag har hunnit resa hyfsat mycket ändå. Har bland annat varit i Kanada, Grekland, Kanareiöarna, Island, Ukraina, Nya Zeeland, Malawi, Tanzania och Zambia.

I Malawi och Nya Zeeland där jag har varit längre perioder (två månader eller mer) har jag ju blivit helt kär. Är kärast i Malawi och det är nog för att jag spenderat mest tid där.

Så om jag nu ska till Ghana till våren, hur blir det då? Då kommer jag förmodligen bli kär i Ghana också och vilja tillbaka dit och så kommer det fortsätta så till vilket land jag än åker till. Har ju stora problem med min Malawilängtan för tillfället så jag vet inte hur jag ska klara av fler "längtor"...


Mja, här är i alla fall bilder på mig från Nya Zeeland. Ett underbart vackert land.

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helon

ååh, paddla i det där vattnet vore ju inte helt fel!

2013-10-02 @ 18:00:23
Postat av: Moa

Helon: Det var grymt härligt :) Lite småläskigt när en haj simmade under kajaken bara :S

2013-10-02 @ 20:35:14
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }