Benkomplimang

Då jag var på ett yogapass förra veckan var det en tjej som hade likadan tights som mig. Så jag berömde hennes tights-smak. 

Hennes svar: Jaa, visst är det sygga! Men du fyller ju ut dina myyyycket bättre än vad jag gör. 

Kul ändå att det är en komplimang att ha större ben än en annan tjej. Annars tycker jag det vanliga är att benen ska vara så smala som möjligt... Nej, muskler ska det vara! 

De här benen är från oktober och de har (tyvärr) garanterat minskat i muskelmassa sedan dess. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jahaaa! Är det MUSKLER man ska fylla ut byxorna med.. :)

2014-05-05 @ 22:57:37
Postat av: Moa

Helen: Ohjaa! Hehe, tur jag upplyste dig... ;)

2014-05-06 @ 00:46:28
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }