De där himla poliserna alltså. De gör ju så att jag inte kan tänka klart...

Nu har poliserna tagit över köket här i korridoren igen! När jag kom hem från skolan för att äta lunch satt de där och jag var ju tvungen gå in i köket för magen kurrade. En av poliserna frågade om jag hade mjölk som han kunde få till kaffet. Ja, och det hade jag ju och det slutade med att jag gav bort hela mjölkpaketet. Jag förstår inte vad som flög i mig, jag hade ju tänkt äta min proteingröt till kvällsmat... Jaja. Tur att jag har annan mat.

Men gröt hade varit helt perfekt för jag vill nämligen ha en jättemätt och glad mage ikväll eftersom jag ska åka nattåg till Stockholm och sen vidare till Eskilstuna. Jag ska vara gymnastiktränare där hela helgen och kommer inte tillbaka förrän sent på söndag.

Jag åt såklart min lunch inne på rummet och nu vågar jag inte gå ut och diska tallriken... Alltså jag förstår inte varför jag har blivit så sjukt skygg för de stackars polisstudenterna.




Kommentarer
Postat av: Micke

Är det någon i din korridor som ska bli polis eller varför sitter dom alltid i ditt kök?



Och nu när du gett dom mjölk, kommer dom att vilja ha mer. :P

2011-11-17 @ 17:50:59
Postat av: Moa

Micke: Ja, en i korridoren pluggar till polis. De sitter ibland och gör grupparbeten här. Ojoj, nu kommer jag aldrig kunna visa mig i köket när de är här. Mitt kylskåp kommer bli tomt..!

2011-11-17 @ 18:14:35
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }